مسکن و ساختمان

به قیمت‌های پیشنهادی مالکان اعتماد نکنید

یک مشاور املاک می‌گوید: بعد از تعطیلات نوروز بازار مسکن تازه آغاز به کار کرده و قیمت ملک‌ها کارشناسی نشده و قیمت پیشنهادی مالکان نیز دور از ارزش واقعی خود ملک است.

به گزارش صما و به نقل از اکوایران، محله شهر زیبا در منطقه ۵ تهران واقع شده و از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه باکری و از شرق به رودخانه کن محدود می‌شود.

این محله هم‌اکنون به چند محله مستقل با نام‌های شهر زیبا، اندیشه شمالی و سازمان آب تقسیم شده است. این محله در جنوب محله شهران، شمال بلوار فردوس، شرق محله سازمان برنامه و محله جنت آباد و غرب محله المپیک و جنوب رشته کوه البرز قرار دارد.

یک مشاور املاک در محله شهر زیبا به اکوایران می‌گوید:پس از تعطیلات عید و شروع کار املاک بازار در وضعیت نامشخصی قرار می‌گیرد و هم‌اکنون نیز قیمت ملک‌ها کارشناسی نشده و قیمت پیشنهادی مالکان دور از ارزش واقعی خود ملک است.

او همچنین با اشاره به افزایش معاملات این محله در اسفند ۱۴۰۱ نسبت به اسفند ۱۴۰۰ می‌گوید، علی‌رغم تورم و افزایش قیمت معاملات در اسفند ۱۴۰۱ صورت می‌گرفت.

این مشاور املاک ادامه داد: بازار مسکن در ماه جاری (فروردین) که مصادف است با ماه رمضان، یک مقدار مبهم است و املاک به تازگی شروع به کار خود در سال جدید کرده‌اند و فعلا قیمت‌ها مشخص نشده است.یک خانه با متراژ ۱۱۷ مترمربع، با قدمت ۱۱ سال، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.برای واحدی ۶۰ متری با عمر بنای ۱۰ ساله، ۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون پیشنهاد شده است.آپارتمانی دیگر در این محله، با ۸۵ مترمربع متراژ و نوساز، ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون به فروش می‌رسد.

photo_2023-04-08_11-08-35

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا