استودیو صما

حیدر عبطان، سازنده منطقه 1:

کمپین شهر و سازنده مسائل سازندگان را تسهیل می‌کند

حیدر عبطان، سازنده منطقه ۱ به صما درباره مشکلات سازندگان گفت: یکی از مشکلات ما تغییر قوانین است. متاسفانه قوانین هر روز در حال تغییر است به حدی که طاقت فرسا شده.

این سازنده بیان کرد: همه جای دنیا از سازنده حمایت می شود؛ اما در ایران خیر. حداقل مدیران شهری به مسائل ما گوش دهند تا مسائل حل شود.

وی در ادامه افزود: کمپین شهر و سازنده از این نظر که سازندگان بتوانند حرفهایشان را بزنند و مشکلاتشان را با مسئولان شهری در میان بگذارند خوب است. این کمپین می تواند سبب تسهیل مسائل سازندگان شود. از مسئولان شهری نیز می خواهم که مانع  تغییر مدام قوانین شوند. همچنین قوانینی که به مذاق مشتری سازگار نیست را نیز کنار بگذارند . وقتی به طور مثال ارتفاع سقف را کوتاه در قوانین درج کرده اند ما چطور می توانیم به مشتری این آپارتمان را بفروشیم ؛مجبور می شویم خلاف کنیم و تن به جریمه شدن بدهیم تا مشتری پروژه را بخرد. این رویه از اساس نادرست است.

عبطان در پایان تاکید کرد: فرایند کار اداری سخت تر از ساخت و ساز شده است به گونه ای که حاضریم ده تا ساختمان بسازیم؛اما دنبال کار اداری نرویم.شهرداری باید این روند بوروکراتیک را کنار بگذارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا