مسکن و ساختمان

با ۴ تا ۵ میلیارد تومان، کجای تهران می‌شود خانه خرید؟

هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است

بازار مسکن در محله شهرک محلاتی با توجه به خانه‌ها در این محل متراژهای بالایی دارد برای خرید یک خانه ۹۰ متری حداقل ۴۶ میلیون و باید ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون پرداخت شود.

قیمت‌ مسکن در این محله از تهران عبارت است از: 

محله متراژ (قیمت‌ها به تومان است)
سوهانک ۷۵ الی ۱۷۷ میلیون
شهرک محلاتی ۶۵ الی ۱۹۶ میلیون
شهرک نفت ۴۶ الی ۱۳۳ میلیون

 همچنین با سرمایه ۵ میلیارد تومانی قدرت خرید خانه  را در بسیاری از مناطق تهران به شما می‌دهد، اما در محله‌های گرانتر تنها می‌توانید به آپارتمان‌های کوچکتر فکر کنید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری با سرمایه ۵ میلیارد تومان در تهران را دارید، انتخاب‌های مختلفی در مناطق و محله‌های مختلف تهران پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل ۵ میلیاردی تهران را معرفی میکنیم و مورد بررسی قرا میدهیم.

باغ فیض تهران یکی دیگر از محله‌های زیبا و سرسبز غرب تهران است. این محله، یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران در میان شهروندان غرب پایتخت و خریداران و سرمایه گذاران است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در این محله با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۷۳ متر و سنی حدود ۱۳ سال درحالی که این واحد ۲ خوابه است قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین با سرمایه ۵ میلیارد تومان، میتوانید آپارتمانی ۸۴ متری در محله گیشا (کوی‌نصر) با سنی حدود ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.
هپچنین واحدی دیگر در محله فاطمی با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته باشد در روز‌های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۷۳ متر درحالی که ۲۲ سال از ساخت این واحد میگذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد، در روز‌های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله بلوار کشاورز را دارید، میتوانید آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۹۴ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله پونک با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان دارد.

همچنین اگر تمایل به خرید خانه‌ای نوساز دارید، میتوانید آپارتمانی تک خوابه با متراژ ۶۸ متر را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

با ۵ میلیارد می‌توانید در این مناطق خانه بخرید
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا