شرکت هامسکن و ساختمان

هادی حیدری‌فر مدیرعامل گروه مدرن سازه راد:

استفاده از شیشه‌های نشکن در ساختمان ایمنی را افزایش می‌دهد

هادی حیدری‌فر مدیرعامل گروه مدرن سازه راد(رادگلس) در آستانه برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار،چهارمین همایش نما و طراحی داخلی و اولین همایش ساختمان ایمن، در گفتگو با صما بیان کرد: نمایشگاه های تخصصی فرصتی است برای ارتباط بلافصل شرکت های فعال در حوزه ساختمان با سازندگان و از این رو مجال خوبی برای هردو طرف است.

در صنعت ساختمان گاها دیده می شود معماران ترجیح می دهند به سازنده، شرکت خاصی را برای تهیه مواد و مصالح لازم ساختمان سفارش دهند و بنابراین این فرصت از شرکتهای دیگر گرفته می شود. با این هدف در این دوره از نمایشگاه تخصصی شرکت می کنیم و امیدواریم بتوانیم با سازندگان تعامل خوبی برقرار کنیم.

مدیرعامل گروه مدرن سازه راد گفت به طور کلی شیشه در طراحی مدرن دنیا به عنوان المانی دکوراتیو نقش برجسته ای دارد.وی درباره نقش شیشه در ساختمان سازی گفت: شیشه در طراحی پاسیو نقش زیادی بازی می کند. همچنین در تامین نور نیز در ساختمان مهم است و نوع نوردهی شیشه نیز نکته مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حیدری‌فر با توجه به زلزله خیز بودن ایران اشاره کرد: برای ایران باید نوعی از شیشه را طراحی و اجرا کرد که در هنگام وقوع زلزله ریزش نکند. چنین شیشه هایی موجود است و برای افزایش ایمنی ساختمان می توان از آنها سود برد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا