شرکت ها

محمد علیپور مدیرعامل پلنت پلاس:

نمایشگاه تخصصی ارتباط بین فعالان حوزه صنعت ساختمان را تسهیل می‌کند

محمد علیپور مدیرعامل پلنت پلاس در آستانه برگزاری نمایشگاه و ششمین همایش ساختمان پایدار و چهارمین نمایشگاه وهمایش نما و طراحی داخلی در گفت‌وگو با صما بیان کرد: نمایشگاه تخصصی به شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمان کمک می کند بهتر دیده شوند.

این مدیرعامل درباره مزایای این نمایشگاه ها افزود: برای شرکت هایی که مصالح جدید ساختمانی تولید می کنند فرصت مناسبی برای شناخته شده است. محصول پلنت پلاس ساخت جنگل های طبیعی در مقیاس های مختلف در ساختمان هاست. در دنیا پالوداریوم شناخته شده است و در ایران کمتر معماران یا سازندگان با محصولات ما آشنایی دارند.

وی تاکید کرد: این اولین بار است که در نمایشگاه های مجتمع رسانه ای صما شرکت می کنیم و به نظر من نمایشگاه های تخصصی فرصتی برای کسب و کارهایی است که متریال های جدید عرضه می کنند. همچنین حضور افراد متخصص و سازنده ها و معماران سبب شکل‍گیری ارتباط  کاری می شود. در حالی که در نمایشگاه های عمومی افراد بیشتر برای تفریح می‌آیند و شرکت های تازه تاسیس کمتر توسط متخصصان دیده می شوند، چرا که فضا بزرگتر است و همه امکان بازدید از تمام غرفه ها را ندارند.نمایشگاه های عمومی در مجموع  نمی توانند به شکل گیری روابط جدید منجر شوند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا