مسکن و ساختمان

۵۰ هزار واحد در حال ساخت بافت‌های فرسوده وام دریافت کردند

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۱۱۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: تاکنون به ۵۰ هزار واحد تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش صما و به نقل از تسنیم، محمد آئینی با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در برنامه نوسازی قرار دارد، اظهار کرد: در مجموع ۱۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در دست نوسازی و ساخت است که از این تعداد واحد نیازمند نوسازی و در دست نوسازی، ۵۰ هزار واحد تسهیلات نوسازی را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: از تعداد ۶۹۱۰۵ واحد معرفی شده برای دریافت تسهیلات نوسازی نیز ۳۰۴۹۲ واحد از محل اعتبارات سال گذشته و در دولت سیزدهم معرفی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: تاکنون با ۱۱۳۵۷ واحد قرارداد پرداخت تسهیلات امضا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از امضای قرارداد تسهیلات نوسازی ۱۸۱۳ واحد در بافت‌های فرسوده چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان خبر داد و گفت: در بافت فرسوده آذربایجان شرقی در مجموع ۵۳۴۰ واحد در حال نوسازی است که ۲۷۷۹ واحد به بانک معرفی و بانک تاکنون با ۱۰۸۹ قرارداد امضا شده است.

آئینی افزود: در استان اردبیل نیز در مجموع ۲۸۳۴ واحد در دست نوسازی قرار دارد که ۹۰۱ واحد به بانک معرفی و برای ۲۴۶ واحد قرارداد امضا شده است.

وی یادآور شد: در استان زنجان نیز در مجموع ۱۶۴۵ واحد در حال نوسازی است که ۷۷۷ واحد به بانک معرفی شده و بانک با ۲۷۷ واحد قرارداد امضا کرده است. در آذربایجان غربی نیز در مجموع ۱۱۵۴ واحد در حال نوسازی است که ۷۶۰ واحد از محل اعتبارات ۱۴۰۰ به بانک معرفی شده و بانک با ۲۰۱ واحد قرارداد امضا کرده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا