مسکن و ساختمان

ماکان مهرابیان مدیرعامل بهینا نما عنوان کرد:

نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی برای ارتقای صنعت ساختمان است

ماکان مهرابیان مدیرعامل بهینا نما در آستانه برگزاری ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار و چهارمین همایش و نمایشگاه نما و طراحی داخلی در گفتگو با صما بیان کرد: نمایشگاه های تخصصی بر خلاف نمایشگاه‌ها با مخاطب عام سبب ارتقای وضعیت شرکت های فعال و شکل‌گیری گفتگو بین فعالان این عرصه به خصوص شرکت های فعال و سازندگان می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه های تخصصی دانشجویان بیشتر دنبال تجربه بیشتر و آشنایی با محصولات جدید هستند. این در حالی است که در نمایشگاه های غیرتخصصی عموما مردم برای گذراندن وقت می آیند.

این فعال حوزه صنعت ساختمان در ادامه بیان کرد: شرکت بهینا نما ۴ بار در نمایشگاه ‌ها و همایش های صما شرکت کرده است . این امر هم در برندینگ و معرفی این شرکت اثرگذار بوده است و از طرف دیگر سبب شده است سازندگان و معماران با محصولات ما آشنا شوند. در اولین نمایشگاهی که شرکت کردیم توانستیم ۱۵ پروژه سفارش بگیریم.

مهرابیان بیان کرد: محصولات بهینا نما، نمای سبک ساختمانی است که هنوز بسیاری از سازندگان و معماران با این مواد آشنا نیستند. وی افزود: در حالی که به دلیل نظارت کمیته های نما در تهران سازندگان نمی توانند از نماهای غیر استاندارد استفاده کنند و استفاده از سنگ بسیار گران تمام می شود، همچنان شناختی از محصولات جدید برای نما وجود ندارد. بهینا نما، نمای سبک ساختمانی است که ارزان تر از سنگ است ضمن انکه از طبقه چهارم به بالا، براساس ضوابط کمیته نما استفاده از سنگ ممنوع است. متریال ما ازآنجایی که آهن در آن به کار نرفته است هم وزن سبک تری دارد هم در زمان کوتاه تری نصب می شود و برای سازندگان به صرفه تر است.

چنین نمایشگاه های تخصصی کمک می کنند که سازندگان با محصولات جدید آشنا شوند و بتوانند با ضوابط کمیته نما نیز هماهنگ تر عمل کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا