مسکن و ساختمانمعماری

گزارش تصویری از رونمایی «کمپین نما، هویت شهر ما» در مشهد

در نخستین روز اجلاس ملی سازندگان و طراحان مشهد، از «کمپین نما، هویت شهر ما» در این شهر رونمایی شد. 

کمپین «نما، هویت شهرما» با اهدافی از جمله آسیب‌شناسی نمای ساختمان، معرفی مصالح ساختمانی نما متناسب با الگوی بومی شهرها و مصالح ساختمانی استاندارد، به دنبال بهبود نمای شهر است.
 

محورهای کمپین نما:

  • معماری خوب، نمای با کیفیت
  • نقش مصالح در نما
  • اهمیت جزئیات اجرایی سازه‏ای نما
  • استاندارد سازی اجرای آجر، سنگ، سرامیک،
  • شیشه و بهره‌وری انرژی
  • اهمیت نورپردازی در نما
  • ضرورت نگهداری نما

گزارش تصویری از رونمایی «کمپین نما، هویت شهر ما» در مشهد:

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا