شهرمسکن و ساختمانمعماری

با همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان؛

اجلاس سازندگان و طراحان از فردا در مشهد برگزار می‌شود

اجلاس سازندگان و طراحان مشهد از فردا ۲۸ شهریور به مدت دو روز به همت مجتمع رسانه‌ای صما درمرکز برج سفید برگزار می‌شود

به گزارش صما در این اجلاس استادان دانشگاه، معماران، سازندگان در کنار مدیران شهری حضور خواهند داشت و حول موضوعات کمپین نما و هویت شهر، ساختمان ایمن، شهر ایمن و شهرپایدار به تبادل نظر می‌پردازند.

 همچنین در اجلاس سازندگان و طراحان مشهد  پنل‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه، معماران و سازندگان برجسته تهران و مشهد برگزار می شود.

یکی از  این پنل‌ها به بررسی تجربه معماران برجسته تهران و پروژه های آنان اختصاص دارد. آنان در این پنل به چالش ها و درس آموخته‌های خود از طراحی تا اجرای پروژه می پردازند. هومن بالازاده، رضا ایلخانی، علی نعمتی،مهران خوش رو، نوید امانی و مهدی کامبوزیا سخنرانان این پنل هستند.

 در بخش دیگر این اجلاس، دفاتر برجسته مشهد به معرفی پروژه‎های خود می‌پردازند. سخنرانان این پنل افشین خسرویان، آرش حیدریان، مزدا نوبری، حسین ابراهیم زاده، محسن تاج الدین و امیررضا اسفهبدی اند.

از دیگر بخش‌های این اجلاس پنل تخصصی سازندگان برتر تهران است. در این قسمت سید حمید صحیح النسب معمار و سازنده پروژه های شاخص،عباس گلوی سازنده شاخص منطقه یک، علی مراد فولادوند  مدیر عامل شرکت داناک از انبوه سازان برتر، تجربه‌های خود را با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارند.

هم افزایی بین فعالان حوزه ساختمان به  ویژه  میان معماران و سازندگان، ارتقای سیما و منظر شهری، ایمن‌سازی و معماری پایدار  ازاهداف برگزارکنندگان این اجلاس است.

تاکنون ۲۰۰۰ طراح و سازنده برای شرکت در این اجلاس دو روزه ثبت نام کرده اند.

نمایش آثار برتر طراحی در مشهد و نمایشگاه تجهیزات مصالح ساختمانی استاندارد از بخش‌های جانبی اجلاس طراحان و سازندگان مشهد است.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا