مسکن و ساختمان

سید امین یوسفی؛ کاندید انتخاباتی هیئت‌مدیره هفتمین دوره انجمن صنفی انبوه‌سازان ساخت‌وساز استان تهران

تعهد به مرام‌نامه این ائتلاف که خروجی یک تفکر و خرد جمعی است می‌تواند سر منشاء تحولات مدنظر در قالب یک چارچوب منظم باشد

سید امین یوسفی هستم مهندس عمران و فوق لیسانس مدیریت­، تجربه حضور در صنعت ساختمان و عضویت در هئیت مدیره انجمن صنفی انبوه سازان استان تهران دستاوردهای را برایم بهمراه داشته است.

دوره گذشته انجمن صنفی انبوه‌سازان که هم‌زمان با کرونا بود همواره درگیر محدودیت‌هایی بود که در پیشبرد اهداف با مشکلات زیادی روبرو شد و گزارش آن به مجمع داده شد.انجمن در دوره قبل فراز و نشیب‌هایی همچون ادوار گذشته داشت. حسن عملکرد دوره گذشته مشهود است اما با ایراداتی نیز همراه بوده و باید چاره‌جویی شود تا پیشرفت را روزبه‌روز احساس کرد  و  انجمن را به سمت تعالی پیش برد.

 هیئت‌مدیره انجمن نقش چشم و  گوش  اعضا هستند تا با رصد شرایط موجود و تحلیل آینده  با اطلاع‌رسانی، تذکرات و مشاوره  بستر کار را فراهم نمایند. اعضا نیز باید در کنار هیئت‌مدیره با همیاری خود انجمن را با سرعت بیشتری به سمت اهداف انجمن و برنامه‌های ساخت  پیش ببرند.

در دوره گذشته اعتبار ازدست‌رفته انجمن مجدداً احیا شد و کرسی‌های ازدست‌رفته انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران در کانون سراسری دوباره بازگردانده شد. بدهی‌های انجمن صفر شد. تفاهم‌نامه ارزشمندی با وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت . اطلاع‌رسانی برای همه اعضاء به‌صورت عادلانه انجام شد ، شاید در نحوه اجرای رتبه‌بندی و تائید صلاحیت ایرادات به حقی وارد باشد که می‌تواند مبنایی برای برنامه‌ریزی ارزیابی کامل‌تری باشد.

باوجود فرصت  طلایی ساخت ۱ میلیارد مسکن در سال انجمن لازم است جایگاه واقعی خود را در اقتصاد کشور بازتعریف کند و  از توانمندی خود در مقابل مهندسان و سازندگان خارجی به‌صورت تشکلی دفاع نماید تا تهدیدی متوجه بازار صنعت ساختمان در حوزه تولید و اجرا متوجه کشور است را خنثی نماید و فضای اشتغال ، کار و اقتصاد از کشور خارج نشود.

به نظر من تعهد به مرام‌نامه این ائتلاف که خروجی یک تفکر و خرد جمعی است می‌تواند سر منشاء تحولات مدنظر در قالب یک چارچوب منظم باشد. این مهم با مشارکت و حضور سازنده همه اعضا کشتی جامعه انبوه‌سازی را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

مطالبات من از هیئت‌مدیره دوره پیش­رو پیگیری اهداف به بار ننشسته ، تدبیر برای تأمین محل دائمی برای انجمن و ارائه خدمات منظم‌تر اداری و رتبه‌بندی­، افزایش منابع انسانی، فعالیت دوباره کمیسیون ها در راستای ارتقای جایگاه انجمن و شکوفایی ساخت‌وساز و اشتغال و فرصت‌های اقتصادی کشور را فراهم کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا