مسکن و ساختمان

بهزاد معاونی؛ کاندید انتخاباتی هیئت‌مدیره هفتمین دوره انجمن صنفی انبوه‌سازان ساخت‌وسازو بازرسان استان تهران

اقدام جهت تأمین منافع کشور، انبوه‌سازان و انجمن سرلوحه کارمان بوده

بنده با حدود ۴۰ سال سابقه کار عمدتاً دولتی در سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی هم‌زمان از سال ۱۳۸۵ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کردم و در سال ۹۸ به‌عنوان بازرس وارد انجمن انبوه‌سازان شدم. باوجود تجربه‌ای که درزمینهٔ قوانین و ضوابط داشتم سعی داشتم در این زمینه فعال باشم و در تشخیص صلاحیت مطابق ضوابط موجود مثمر ثمر باشم. تا تشخیص صلاحیت به‌درستی و مطابق ضوابط در ریل درست انجام شود. نمی‌توان نواقص و کاستی‌های را طی سالیان طولانی نادیده انگاشت با تقویت تعامل با راه و شهرسازی استان تهران و وزارتخانه سعی در مرتفع کردن مشکلات داشتیم تا مسائل تشخیص صلاحیت بهبود یابد. باعث حذف شرکت‌های صوری و کاغذی شده که موجب انحراف این حوزه نشوند. درمجموع اقدام جهت تأمین منافع کشور، انبوه‌سازان و انجمن سرلوحه کارمان بوده است.

محورهای اساسی مدنظر بنده شامل رعایت اخلاق حرفه‌ای است که بدون شک باعث ارتقای حرفه اشخاص می­شود. در سه سال حضور من در هیئت‌مدیره علی‌رغم تلاش برای رفع مشکلات به دلیل شیوع کرونا و محدودیت و عدم حضور برخی از اعضا در جلسات این امر به شکل صددرصدی محقق نگردید؛ اما امروز با از بین رفتن کرونا امیدوارم نظم و قوانین جلسات رعایت شود.

یکی از مواردی که در انجمن صنفی انبوه‌سازان نادیده انگاشته شده است صدور خدمات فنی مهندسی است. ما سعی می‌کنیم با فعالیت بیشتر، ارتقای تعامل با نهادهای بالادستی و سایر تشکل‌ها حرفه مهندسی در کشور محقق گردد و با تعامل، تفاهم و رعایت ضوابط و مقررات به این اهداف دست خواهیم یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا