مسکن و ساختمان

گوران، برزگر و پورحاجت بالاترین رای‌ها را در مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره، بازرس و فوق‌العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران، به دست آوردند

رامین گوران از استان تهران، جمشید برزگر از آذربایجان شرقی و فرشید پورحاجت از استان خوزستان هر کدام با کسب ۱۸ رای، بالاترین تعدا آرا را در این دوره به‌دست آوردند.

مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرس و فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران ۲ خرداد، برگزار شد که سه نفر نخست ۱۸ رای کسب کردند.

 در ابتدا آقایان مهندس جمشید برزگر رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران و مهندس فرشید پور حاجت دبیر کانون سراسری و مهندس سید محمد مرتضوی خزانه دار کانون سراسری با ایراد سخن و گزارش از فعالیت اخیر کانون سراسری انبوه سازان و نتایج کارهای صورت گرفته و برنامه های پیش رو در کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران با اعلام رسمیت جلسه، مجمع عمومی عادی کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران وارد دستور جلسه گردید.

به گزارش خبرنگار پیام ساختمان از طرف اداره کل تعاون،کار و رفاه اجنماعی نیز جناب آقای امیر اسکندری به نمایندگی از اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی در جلسه حضور و بر روند برگزاری مجمع نظارت داشتند.

در ادامه این مجمع آقای برزگر ریاست هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران گزارش و توضیحات مفصلی در رابطه با اقدامات انجام یافته توسط اعضای هیات مدیره در کانون سراسری،جلسات شورای مسکن،شورای هم اندیشی،جلسات مشترک با دولت و مجلس شورای اسلامی به سمع حضار رساند و ضمن تشکر و قدردانی از همه اعضای هیات مدیره فعلی خواستار همفکری و مساعدت همکاران و اعضای انجمن جهت اعتلای جایگاه کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران بعنوان بازوی فکری و اجرایی مجلس و دولت در بخش مسکن و ساختمان گردید.

مهندس برزگر در پایان سخنان خود،تعامل و همفکری و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات از سوی اعضای محترم کانون سراسری مسکن و ساختمان ایران را در مسیر نیل به اهداف کانون ضروری و پراهمیت دانست.

پس از ارائه گزارشات هیات مدیره و خزانه دار کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران ، رای گیری برای انتخاب هیات مدیره و بازرسین انجام شد که بر اساس رای گیری بعمل آمده، هیات مدیره جدید و بازرسین به شرح ذیل رای آوردند.

 

اسامی منتخبین هیات مدیره و بازرسین کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران

۱ – آقای مهندس جمشید برزگر ۱۸ رای

۲ – آقای مهندس فرشید پورحاجت ۱۸ رای

۳ – آقای مهندس رامین گوران ۱۸ رأی

۴ – آقای مهندس ساسان فروتن ۱۶ رای

۵-آقای مهندس سید محمد مرتضوی ۱۶ رای

۶- آقای مهندس محمود پژوم ۱۵ رای

۷- آقای مهندس غلامعباس جمشیدی ۱۵ رای

۸-آقای مهندس ابولقاسم قوپرانلو ۱۲ رای

۹-آقای مهندس ایرج رهبر ۱۱ رای

۱۰-آقای مهندس غلامحسین جهانی ۱۱ رای

۱۱-آقای مهندس محمد احمد شعربافی ۱۰ رای

۱۲-آقای مهندس محمد سلیمانی ۱۰رای

۱۳-آقای مهندس مهدی شیخ سجادیه ۹ رای

۱۴-آقای مهندس عسگر صداقتی ۸رای

۱۵-آقای مهندس عبدالهادی طاهری

بازرسین منتخب:

لازم به ذکر است بازرسین این دوره از هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران مهندس علی باقری پور با ۱۷ رای و مهندس مهدی مراد حاصلی با ۱۶ رای و مهندس افشین کربلایی صباغ با ۱۳ رای انتخاب شدن

به این ترتیب آقایان مهندس رامین گوران از استان تهران،جمشید برزگر از آذربایجان شرقی و مهندس فرشید پورحاجت از استان خوزستان با کسب ۱۸ رای بالاترین رای این دوره از انتخابات را از آن خود کردند.

جلسه مجمع عمومی عادی انتخابات هیات مدیره و بازرسین و فوق العاده کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران امروز مورخ ۲ خرداد سال ۱۴۰۱ به کار خود پایان داد.

منبع: پیام ساختمان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا