شرکت ها

چراغ سبز صنعت‌گران به طراحان، در اتوبان انجمن حرفه‌ای روشنایی ونورپردازی/ برندگان مسابقه طراحی چراغ ۱۴۰۰ معرفی شدند

انجمن حرفه‌ای روشنایی ونورپردازی تهران با برگزاری مسابقه‌‌ای، بستری را آماده کرد که صنعت‌گران و طراحان چراغ‌های روشنایی بدون واسطه و در اتوبانی دو طرفه با یکدیگر ارتباط بگیرند تا گامی مثبت در جهت تولید چراغ‌هایی با طراحی خلاقانه و با کیفیت برداشته شود.

به گزارش صما، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز جهانی نور و سالگرد تاسیس انجمن، انجمن حرفه‌ای روشنایی ونورپردازی تهران مسابقه طراحی چراغ ۱۴۰۰ را برگزار کرد که در پایان برندگان این مسابقه معرفی و با اهدای لوح و جایزه تقدیر شدند.

اهداف این مسابقه، ایجاد بستر لازم جهت برقراری ارتباط موثر بین طراحان و صنعت چراغ‌سازان و همچنین ارتقای کیفی تولیدات صنعت روشنایی به جهت طراحی محصول (Product Design)، ایجاد رقابت در طراحی و تاکید بر ارزش اصالت طراحی در بخش روشنایی، ایجاد نشان طرح برتر صنعت چراغ‌سازی (ILDA Award)، حمایت فنی و آکادمیک از شرکت‌کنندگان در مسابقه (برگزاری سمینارها و کلاس‌های جنبی) و ایجاد بستر لازم جهت ثبت اثر برای تمامی ایده‌های شرکت داده شده در مسابقه بوده است.

شایان ذکر است، شاخصه‌هایی که در داوری این مسابقه ارزیابی شد، نوآوری، زیبایی شناسی، عملکرد، ارگونومی، ماندگاری، تأثیرگذاری و سودمندی، کاربردپذیری، سازگاری اکولوژیکی، قابلیت تولید و ضریب احساسی است.

این مسابقه در ۳ بخش محصول (تولید شده)، طراحی و دانشجویی برگزار شد که برندگان هر بخش به تفکیک معرفی شده و جوایز خود را دریافت نمودند.

انجمن حرفه‌ای روشنایی و نورپردازی، توسط جمعی از فعالان حوزه نور و صنعت روشنایی کشور در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد، این انجمن در زمینه‌های مختلف تولیدی، تجاری، طراحی، اجرایی فعالیت دارد.

انجمن حرفه‌ای روشنایی و نورپردازی به عنوان تنها تشکل رسمی غیر انتفاعی و تخصصی نور و روشنایی وابسته به اتاق بازرگانی برای ایجاد بستر لازم و حضور گسترده تمامی فعالان صنعت روشنایی با رویکرد حمایت از بهبود فضای کسب‌وکار و امکان بهره‌برداری بیشتر از سرمایه‌گذاری و استفاده و انتقال تجربیات علمی و عملی دست‌اندرکاران پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا