مسکن و ساختمان

ثبت نام خوب مردم در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان

بیش از ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان ثبت نام کردند

رضایی مدیر کل خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان از ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و بیان کرد که: شهراهواز با ۴۸ هزار و ۶۷۸ ثبت نام صدرنشین متقاضی مسکن است. و پس از آن شهر دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی در استان است.

به گزارش صما – رضا رضایی، ضمن اعلام ثبت نام ۲۱۴ هزار و ۸۳۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این استان اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصد پالایش ها انجام شده و بزودی کلیه متقاضیانی که متقاضی مسکن هستند حائز شرایط می شوند.

تأمین زمین ساخت و سازمسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در مورد تأمین زمین برای اختصاص دادن به ساخت و ساز نهضت ملی مسکن گفت: در استان حدود ۵۵۴.۱  هکتار زمین در حال حاضر احصاء شده است. و در حدود ۳ هزار هکتار دیگر  در مراحل تهیه نقشه و آماده سازی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا برای مابقی اراضی پروژه تعریف شده و برای طرح اقدام ملی نزدیک به ۸ هزار و ۲۶۱ واحد عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.

بیشترین ثبت نام ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان بیشترین ثبت نامی استان را شهر اهواز نام برد و در ادامه افزود: شهر اهواز با ۴۸ هزار و ۶۸۷ نفر ثبت نامی صدرنشین متقاضی ثبت نام در استان است. و پس از آن شهر دزفول با ۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر ثبت نام دومین شهر پر متقاضی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان درمورد نحوه ساخت مسکن نیز در ادمه بیان کرد: در شهرهای کوچک استان خوزستان که مشکلی برای تأمین زمین ساختمان وجود ندارد قطعات به صورت دو طبقه و چهار واحدی خواهد بود. و اقدامات لازم برای ساخت انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا