شهر

همزمان با روز قدس در میدان امام و مصلی نماز جمعه شهرستان های استان میز خدمت برپا خواهد شد

برپایی میز خدمت برای بررسی مسائل و مشکلات مردم اصفهان

دایر شدن میز خدمت برای بررسی مسائل و مشکلات مردم

به گزارش صما –  حسن کحال‌ زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد : همزمان با روز قدس، میز خدمت ادارات راه و شهرسازی در مرکز استان “میدان امام (ره) و مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۵ دایر می‌شود. 

ملاقات چهره به چهره

وی در ادامه افزود: مردم مومن و انقلابی استان اصفهان می توانند در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در میدان امام (ره) و مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌ها در ملاقات چهره به چهره با مسئولان ادارات راه و شهرسازی به بیان مسائل و مشکلاتشان در حوزه‌های راه و شهرسازی بپردازند. 

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه ابراز داشت : در این ملاقات مردمی، نمایندگان معاونت‌های حوزه‌های مختلف اداره‌ کل راه و شهرسازی استان در مرکز استان اصفهان و مسئولان ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه به همراه چند تن از کارشناسان در شهرستان مربوطه، پاسخگوی سوالات مردمی بوده و به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند. 

تسریع پاسخگویی و هفتگی بودن

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین بیان داشت : در راستای رفع مشکلات مردم هر هفته میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان با اطلاع رسانی قبلی به مردم آن شهرستان برپا می شود و مردم در فضایی صمیمی، به پاسخ و یا راهکار مناسب در زمینه مورد نظر دست می‌یابند. 

 وی گفت: به مناسبت یوم‌الله قدس و بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌ کل به مسائل و مشکلات مردم، هم استانی‌ های گرامی می‌توانند در این روز از طریق تماس با شماره مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷ مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های راه و شهرسازی را مطرح نمایند.، لذا پیام‌های آنان از طریق این شماره ارتباطی ضبط و در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا