مسکن و ساختمان

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان خبر داد:

پیشرفت قابل تحسین طرح ملی مسکن سیرجان

پیشرفت قابل تحسین طرح ملی مسکن سیرجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در یک جلسه با حضور مسئولان مرتبط مسکن گفت: سیرجان پیشران طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن استان و کشور ، ۱۳۰۰ واحد توسط کارگزاری تعاونی مسکن در میدان شورا و ۲۳۰ واحد توسط کارگزاری بنیاد مسکن در محله فیروزآباد سیرجان با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه و توجهی در حال احداث است. 

جلسه توسعه طرح ملی مسکن

به گزارش صما – در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، معاونین مسکن و ساختمان  و ساخت و توسعه راهها، املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی و همچنین شهباز حسن‌پور ریس مجمع نمایندگان استان ونماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به ریاست بهاءالدینی فرماندار سیرجان، آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

سیرجان پیشران است

حاجی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: سیرجان پیشران طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن استان و کشور قلمداد می‌شود که بیش از ۱۲۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و مابقی پروژه ها  با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال احداث است و در شهرستان سیرجان ۱۳۰۰ واحد توسط کارگزاری تعاونی مسکن در میدان شورا  و ۲۳۰ واحد توسط کارگزاری بنیاد مسکن در محله فیروز آباد با پیشرفت فیزیکی قابل تحسین در حال احداث بوده و درحال تعریف پروژه جدید برای متقاضیان پالایش شده هستیم.

وی در ادامه گفت:‌متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان که ثبت نام کرده اند در اسرع وقت به کارتابل خود در سامانه مراجعه و بر حسب وضعیت خویش نسبت به اصلاح و ویرایش و ثبت تعهد نامه محضری به ادارات پست شهرستان مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام کنند که تا پایان هفته آینده تعیین تکلیف شوند. در غیر اینصورت از سامانه حذف خواهند شد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا