حمل و نقلمسکن و ساختمان

وزیر راه و شهرسازی:

ضرورت جذب سرمایه گذار برای تسریع طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام

وزیر راه و شهرسازی گفت: نیاز به توجه جدی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعنوان نماد ورودی کشور ضروری است.
 
به گزارش صما و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر امروز با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بصورت سرزده  از قسمتهای مختلف این شهر فرودگاهی بازدید کرد.

در این بازدید قاسمی ابتدا در جلسه هیئت مدیره شهر فرودگاهی حاضر شد و  محمد مهدی کربلائی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  گزارشی از وضع موجود و چشم انداز  طرح‌های توسعه‌ای مبتنی بر طرح جامع شهر فرودگاهی ارائه کرد .

در ادامه وزیر راه و شهرسازی از ترمینال یک  بازدید  و ضمن دیداری صمیمانه با مسافرین  پروازهای خروجی  از محل پایگاه بهداشت مرزی و نحوه پذیرش مسافرین ورودی  و چگونگی نظارت بر انجام رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید و در گفت‌وگو با مسافران مشکلات ایشان را جویا شد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی همچنین از ترمینال سلام، هسته پیشران منطقه آزاد، کارخانه  نوآوری و صنایع خلاق فرهنگی و مرکز عملیات و برنامه‌ریزی پروازی AOCC بازدید کرد. 

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از شهر فرودگاهی خاطر نشان کرد: نیاز به توجه جدی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعنوان  نماد ورودی کشور ضروری است.

قاسمی با اشاره به نیاز موجود برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تسریع در طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  اظهار داشت: یکی از مزیت های مهم این شهر فرودگاهی وجود مناطق آزاد تجاری و ویژه صنعتی در آن است که نزدیکی به پایتخت و ظرفیت‌های موجود در آن  مطمئنا محل درآمدی بسیار خوبی برای کشور ایجاد خواهد کرد. 

وزیر راه و شهرسازی در پایان بر لزوم راه اندازی  مجدد ترمینال سلام و انجام مناقصه و تعیین پیمانکار  باند جدید قبل شروع سال جدید تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا