حمل و نقلمسکن و ساختمان

کمیسیون عمران هفته آتی پرونده مالیات بر ارزش افزوده بر بلیت هواپیما را بررسی می کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تعدیل نرخ بلیت پرواز ها حمایت کرده و در جلسه هفته آتی خود بحث قانون مالیات بر ارزش افزوده بر روی بلیت هواپیما را بررسی خواهد کرد.

اسماعیل حسین زهی ، با اشاره به اخبار مطروحه در خصوص تعلل کمیسیون عمران مجلس در برگزاری جلسه درباره پرونده اضافه شدن مالیات بر ارزش‌افزوده روی قیمت بلیت هواپیما، بیان کرد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته های گذشته جلساتی را با نمایندگان شرکت های هواپیمایی برگزار کرد و یکی از موضوعات مطروحه در این جلسات بحث مالیات بر ارزش افزوده بر روی قیمت بلیت هواپیما بود. در این جلسه ابهامات و انتقادات در بحث این قانون طرح شد.

وی در ادامه اظهار کرد: مقرر شد تا کمیسیون عمران پس از سرکشی نمایندگان از حوزه های انتخابیه خود در هفته جاری، جلسه ای را مجددا در هفته آتی برگزار کند تا معضلات و مشکلات شرکت ها با دستگاه های ذی ربط در بحث اجرای این قانون مالیات بر ارزش افزوده بر روی قیمت بلیط هواپیما مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باتوجه به اینکه امروز فشار معیشتی بر روی مردم بالا بوده و از سوی دیگر قیمت بلیت هواپیما نیز به صورت سرسام آور افزایش یافته است، ما نیز به دنبال این هستیم که با کاهش این مالیات قیمت بلیت ها متعادل تر شده و کمکی به مردم شود. کمیسیون به دنبال این است که قیمت بلیت هواپیما تعدیل شود و از این موضوع نیز حمایت می کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا