حمل و نقل

نماینده سنندج: جاده‌های کردستان قتلگاه مردم شده است

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت جاده‌های کردستان خواستار توجه وزارت راه و شهرسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز شد.

 سید مهدی فرشادان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا کی باید با فریاد دردناک بخواهیم به مسئولان راه و شهرسازی از وضعیت جاده‌های کردستان بگوییم؟ جاده‌های کردستان به قتلگاه مردم تبدیل شده است به داد جاده‌ها و راه‌های کردستان برسید نقاط حادثه‌خیز باید مرتفع گردد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: چند روز پیش شاهد واژگونی تانکر حامل مواد سوختنی در شهر حسین‌آباد بودیم که با مناطق مسکونی برخورد کرد و ۱۵ شهروند در زباله آتش سوختند اما آنچه که دردناک است نبود امکانات آتش‌نشانی می‌باشد که منجر شد تا ساعت‌ها ۳۰ واحد مسکونی در آتش بسوزد. هرچه سریع‌تر باید نسبت به ساخت ایستگاه آتش‌نشانی و تامین امکانات برای مردم منطقه اقدام شود.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا نباید شهر حسین‌آباد درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی داشته باشد و مردم از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند؟ انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به این موضوع توجه و رسیدگی شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا