مسکن و ساختمان

وزارت راه: پیامک‌های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان جعلی نیست

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای با تایید پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN بر تعیین وضعیت خانه‌ خالی تا روز اعلام شده تاکید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از  دستگاه‌های مختلف کشور، تعدادی ملک که وجود ساکن در آنها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شد.

جهت تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شد که متن این پیامک بدین شرح است: «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است. لطفا تا تاریخ ۲۰ دیماه ۱۴۰۰ و یا ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید. در غیر اینصورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد.»

در همین راستا مالکان مذکور لازم است تا تاریخ اعلام‌شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند. بدیهی است در صورت ثبت وجود سکونت و مالیکت توسط مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج خواهد شد.

در پایان اطلاعیه آمده است: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا موردتایید وزارت راه و شهرسازی است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا