دانشنامه ساخت و ساز

بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر چیست؟

یکی از نگرانی هایی که همیشه برای ساخت و ساز در مناطق سرد سیر وجود دارد استفاده از سنگ ها در نمای بیرونی ساختمان است.

نمای ساختمان، یکی از مهم ترین بخش های ساختمان است که زیبایی ان تاثیر مستقیمی در شهر دارد و هم انسان ها و هم شهرداری و… به آن توجه کرده و باید از متریال خوبی برای زیبایی سازی آن اشاره کرد.

بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر کدام است؟

سنگ نما عباس آباد

یکی از بهترین سنگ های نما برای ساختمان که از سالیان پیش تا امروز توانسته است به خوبی امتحان خود را پس داده و جز بهترین انتخاب ها در نمای ساختمان باشد، سنگ تراورتن عباس آباد است. این سنگ در طیف رنگی سفید تا کرم جز سنگ های تراورتن روشن می باشد و این نوع سنگ هم به صورت بی موج و هم به صورت موج دار قابل برش و فرآوری است. سنگ عباس آباد در تحقیقات تیم ما جز بهترین سنگ ها در نمای بیرونی و در شرایط خیلی سرد است.

سنگ نما طرق

یکی از سنگ های میان رده در بین سنگ های تراورتن که در شرایط آب و هوایی خیلی سرد نیز مقاومت خوبی دارند سنگ تراورتن طرق است. این سنگ یکی از سنگ ها مقرون به صرفه در بین سنگ های ساختمانی است. قیمت سنگ طرق  از متری  ۱۴۰هزار تومان تا ۳۸۰ هزار تومان در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ وجود دارد و شما می توانید قیمت دیگر سنگ های تراورتن را نیز در سایت مشاهده کنید .

سنگ نما دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری یکی از سفید ترین و جذاب ترین سنگ های ساختمانی است. این سنگ با داشتن رنگ سفید بسیار روشن تا کرم تیره  تنوع بالایی در رنگ و نقش دارد و به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود.

این سنگ تخلخل بسیار پایینی دارد و در این تحقیقات مشخص شد در سرد ترین شرایط آب و هوایی نیز به خوبی ماندگار بوده و از زیبایی آن کم نمی شود. یکی از معایب سنگ تراورتن دره بخاری قیمت بالای آن می باشد.

سنگ نما تکاب

یکی دیگر از سنگ های نما با قیمت مناسب سنگ تراورتن تکاب است. سنگ تراورتن تکاب جز سنگ های نمای مقاوم و زیباست. این سنگ در طیف رنگی سفید و تا شکلاتی فرآوری می شود. سنگ تکاب سالیان زیادی است در تمام مناطق سرد و گرم کشور اجرا شده است و به خوبی توانسته بعد از گذشت زمان زیاد زیبایی اولیه خود را حفظ کرده و مقاوم در نمای ساختمان بماند. این سنگ یکی از سنگ های صادارتی در کشور ایران است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا