مسکن و ساختمان

برگزاری اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان در خرداد ۱۴۰۱

تفاهم نامه برگزاری کمپین ملی نما در اصفهان به امضا رسید

طی نشستی که با حضور سعید ظریف مدیر مجتمع رسانه‌ای ساختمان و وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در رابطه با برگزاری اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان صورت گرفت، تفاهم‌نامه‌ای جهت برگزاری کمپین ملی نمای اصفهان در خرداد ۱۴۰۱ توسط طرفین به امضا رسید.

در این نشست، همچنین اعضای دبیرخانه کمپین ملی نما و مسعود ثرایی رئیس کارگروه تخصصی سیما و منظر شهری شهرداری اصفهان نیز حضور داشتند.

به گزارش «صما»، در پایان این نشست مقرر شد که پس از امضای تفاهم نامه، شورای سیاستگذاری و کمیته‌های علمی جهت موارد اجرایی و محتوایی این رویداد تشکیل شوند.

از جمله مباحث محوری این رویداد، آسیب‌شناسی نماهای ساختمانی شهر اصفهان و مباحث تحلیلی نمای بومی اصفهان و ترویج المان‌های تاریخی، فرهنگی و اقلیمی آن خواهد بود.

شایان ذکر است که که کمپین نما به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار گردید. پس از آن کمپین ملی نما با هدفگذاری کشوری، پس از  رونمایی در دومین همایش و نمایشگاه نما در مهر ۱۴۰۰ برای نخستین بار در تبریز برگزار گردید که اکنون، اصفهان به عنوان دومین مقصد این رویداد ملی برگزیده شده است.

این رویداد همچنین، در برگیرنده کمپین ملی “ساختمان پایدار، شهر پایدار” نیز خواهد بود.

لازم به ذکر است که پوستر رویداد به زودی رونمایی و اطلاع رسانی خواهد گردید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا