حمل و نقل

چرا محور چالوس و آزادراه باز نشد؟

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: قرار بود روز گذشته محور قدیم چالوس-کرج و آزادراه تهران-شمال که به دلیل وقوع سیلاب بسته شده بود، بازگشایی شود اما به دلیل حجم بالای گل‌ و لای و رانش زیاد همچنان این محور بسته است و امیدواریم در طول امروز هر دو مسیر باز شوند.

ایمان محرابی‌نیا اظهار کرد: با توجه به حجم و گل‌ و لای و رانش زیاد بازگشایی محور قدیم چالوس- کرج و آزادراه تهران-شمال با وقفه بیشتری مواجه شد اما با توجه به تلاش مستمر راهداران و روند پیشرفت عملیات پاکسازی مسیر، محور قدیم چالوس صبح امروز باز خواهد شد و بازگشایی آزادراه تهران-شمال نیز تا پایان وقت امروز به طول ‌می‌انجامد چرا که حجم گل و لای و ریزشی که در این محور اتفاق افتاده، بسیار زیاد است.

وی افزود: محور دیگری که شب گذشته با مشکل مواجه شد، محور هراز بود که به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد اما در حال حاضر بازگشایی شده و تردد برقرار است. محور فیروزکوه نیز به عنوان دیگر محور جایگزین باز بوده و تردد در این دو مسیر برای مردم برقرار است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک در این دو محور در شب گذشته سنگین شده بود چرا که به دلیل بسته بودن دو محور مذکور حجم بسیار زیادی از ترافیک را به هراز و فیروز کوه اضافه کرده بود. البته در ساعات پایانی دیشب از میزان و حجم آن کاسته شد.

 محرابی نیا اظهارکرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی دیگر بارشی نخواهیم داشت اما برودت هوا و احتمال یخ زدگی را داریم. البته نمک پاشی انجام شده و مردم بهتر است با ایمنی بیشتری حرکت کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا