مسکن و ساختمان

عذرخواهی رییس اتحادیه املاک از نیروی انتظامی

رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره سوءتفاهم ایجاد شده از صحبتهای او خطاب به نیروی انتظامی عذرخواهی کرد و گفت که منظورش از پلیس بد، پلیس آمریکا و انگلیس بوده اما به دلیل شرایط نامناسب جسمی نتوانسته جمله‌اش را کامل کند.

مصطفی‌قلی خسروی اظهار کرد: در روزهای اخیر نشستی با بازرسان اتحادیه مشاوران املاک داشتم که محور گفت‌وگوهایمان اهمیت مساله نظارت و رسیدگی به تخلفات در صنف خودمان بود. در آن جلسه عنوان کردم که پلیس، کارش حساس است و ممکن است برخی پلیس‌ها شیشه خرده داشته باشند. منظور بنده پلیس آمریکا و انگلیس بود که سابقه خشونت و شرارت آنها برای همه مشخص است. اما شوربختانه قندم افتاد و شرایط نامناسب جسمی، اجازه تکمیل صحبت را به بنده نداد.

وی افزود: صحبتهای بنده به شکل تقطیع شده در یک سایت منتشر شده که متاسفانه اسباب دلخوری پرسنل مومن و زحمتکش نیروی انتظامی را فراهم کرده است. در واقع سایت مورد نظر سعی کرده با اضافه کردن عباراتی، برداشتهای خودش را از صحبتهای بنده به مخاطب القا کند. این اقدام دور از انصاف و اخلاق، آن هم در شرایطی که من به اذعان حاضران در نشست، شرایط جسمی مناسبی نداشتم و نتوانستم جمله خود را کامل کنم تعجب‌برانگیز است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه نشستی دیگر در ادامه آن جلسه با بازرسان برگزار کرده است خاطرنشان کرد: در جلسه دوم همگی حضار به شرایط نامناسب جسمی بنده در جلسه اول شهادت دادند و صداقت من به تایید اعضا رسید.

خسروی تصریح کرد: گذشته از آنکه نیروی انتظامی کشور، امنیت جامعه اسلامی را فراهم می‌کند، همکاری خوبی با اتحادیه املاک برای پلمپ دفاتر متخلف دارد. به طوری که از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته ۶۹۳ واحد صنفی در شهر تهران اخطار دریافت کرده‌اند که نیروی انتظامی با آنها برخورد کرده است. از طرف دیگر، پدر مرحوم بنده پلیس بوده و من همواره برای این افراد خدوم و دلسوز احترام ویژه‌ای قائلم.

وی همچنین با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان مجلس از صنف مشاوران املاک گفت: بعضی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که همگی باسواد و اندیشمند هستند خواستار ساماندهی اتحادیه املاک شدند که ما نیز در زمینه ساماندهی و اصلاح، مشکلی نداریم. به هر حال خودپالایشی منجر به پیشرفت می‌شود که از آن استقبال می‌کنیم. بنابراین از نمایندگان محترم دعوت می‌کنم به اتحادیه تشریف بیاورند تا اگر قرار است برای صنف مشاوران املاک، قوانین و مقرراتی را تنظیم کنند حرف ما را هم بشنوند و از نظرات کارشناسان و دلسوزان صنف استفاده کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک خاطرنشان کرد: با شناختی که از آقای قالیباف ریاست مجلس دارم ایشان را فردی می‌شناسم که از نظرات کارشناسان استفاده می‌کنند. ضمن احترام به همه نمایندگان مجلس، بنده عرض می‌کنم موضوع تعیین حقوق ثابت برای مشاوران املاک، امکان‌پذیر نیست و باید در این زمینه همفکری بیشتری با ما صورت بگیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا