نظام مهندسی

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام مهندسی بدون تبعیض انجام شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی، گفت: وزارت راه بدون هیچ تبعیضی اعمال قانون را در بررسی صلاحیت نامزدها را انجام داد.

اقبال شاکری  با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: در تمام استان ها این انتخابات برگزار شده و امروز نیز در تهران برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه اعضای نظام مهندسی حضور قابل توجه در این انتخابات داشته اند، تا این لحظه بیش از ۲.۵ برابر انتخابات گذشته مشارکت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که این دوره اهمیت داشت اعمال قانون توسط دستگاه های نظارتی و هیئت نظارت انتخابات و مراجع استعلامی بوده است. بحث تعارض منافع به صورت جدی در همه استانهای کشور پیگیری شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: این مسئله باعث می شود تا یک گردش مدیریتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان شکل بگیرد و فضا برای دیگر اعضا فراهم شود تا بتوانند در ارتقای نظام مهندسی کمک کنند.

شاکری تاکید کرد: از تلاشهای وزیر راه و شهرسازی و همکاران وی قدردانی می کنیم که خیلی شفاف، روشن و قاطعانه برای اعمال قانون کار کردند.

وی ادامه داد: وزارت راه بدون هیچ انحرافی از موازین سعی کردند در اعمال قانون هیچ گونه تبعیضی نداشته باشد.  از این جهت باید از وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد. امیدواریم انتخاب اعضا جدید دستاوردهای خوبی برای سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: کمیسیون عمران مجلس قطعاً کمک لازم را در این زمینه خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا