مسکن و ساختمان

گزارش تصویری از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز

امروز ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰، همزمان با مراسم افتتاحیه اجلاس سازندگان و طراحان تبریز، از نمایشگاه جانبی این رویداد در سالن خاوران تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار، امام جمعه تبریز، ریاست و اعضای شورای شهر تبریز رونمایی گردید.

این نمایشگاه، شامل مصالح و دستاوردهای نوین تولیدکنندگان در حوزه نمای ساختمانی است که در روز اول رویداد با استقبال چشمگیر شرکت کنندگان همراه گشته است.

در این مراسم همچنین نمایندگانی از استانداری، اداره کل راه‌و‌شهرسازی، نظام مهندسی و جمعی از اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌های تبریز در کنار سازندگان و طراحان برجسته این شهر حضور به هم رساندند.

شایان ذکر است که اجلاس سازندگان و طراحان تبریز به مدت دو روز تا ۲۲ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز رونمایی از نمایشگاه جانبی اجلاس سازندگان و طراحان تبریز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا