نظام مهندسی

اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان انتخاب شدند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: اعضای نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با برگزاری انتخابات الکترونیک انتخاب شدند.

حسین محبوبی اظهار داشت: این انتخابات از ساعت ۹ صبح دیروز چهارشنبه آغاز شد و تا ساعت ۲۳ ادامه یافت و در مجموع چهار هزار و ۸۱۸ تعرفه رای شمارش شد.

وی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در حوزه‌های عمران، نقشه‌برداری، برق، میکانیک، معماری و شهرسازی در مجموع ۱۰ هزار و ۱۰۲ عضو دارد که ۴۷ درصد این اعضا در انتخابات شب گذشته شرکت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان  افزود: در رشته عمران احمد تجری با ۲ هزار و ۲۰۶ رای، وحید فراهی با هزار و ۲۳۰ رای، مجید رسایی با هزار و ۱۲ رای، علیرضا ایومن با ۹۱۴ رای، وحید سپهری با ۸۶۴ رای و داود فیروزیان با ۸۳۲ رای به عضویت هیات مدیره در آمدند.

محبوبی خاطرنشان کرد: در رشته شهرسازی ابراهیم کریمی تنها کاندیدای تایید صلاحیت شده بود که پیش از آغاز رسمی انتخابات انصراف داد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: پس از شمارش آرا در رشته معماری، سیدمحمد قدس‌مفیدی با هزار و ۹۰۳ رای، خواجه‌محمد نیک‌رفتار با هزار و ۳۹۶ رای و امیرحسین محبوبی با هزار و ۳۴۹ رای منتخبین این دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گلستان شناخته شدند.

محبوبی اضافه کرد: در رشته مهندسی برق دانیال قاسمی با هزار و ۴۳۶ رای و سیدمجید حسینی با هزار و ۸۰ رای، در رشته مهندسی میکانیک محمدرضا آلوستانی‌مفرد با هزار و ۹۳۱ رای و در رشته نقشه‌برداری کامران کبیری‌بالاجاده با ۲ هزار و ۱۴۷ رای به عضویت هیات مدیره دوره هشتم نظام مهندسی ساختمان گلستان در آمدند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا