نظام مهندسی

پروانه اشتغال مهندسان دارای تعارض منافع تعلیق می‌شود+جزئیات

مقام مسئول وزارت راه طی نامه‌ای به مدیران کل راه و شهرسازی خواستار ارائه لیست داوطلبان انتخابات هیئت مدیره دارای تعارض منافع که تایید صلاحیت شده‌اند، برای تعلیق پروانه شد.

به گزارش صما، متن نامه عبدی قهرودی به شرح زیر است:

« احتراما پیرو ابلاغیه مقام عالی وزارت به شماره ۷۲۱۶۲/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۴۰۰/۶/۱۶ و با توجه به مفاد رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری موضوع دادنامه شماره ۱۴۰۰۰۹۹۷۰۹۰۵۸۱۱۱۲۴ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱ و حسب هماهنگی به‌عمل آمده خواهشمند است به قد فوریت  و حداکثر تا پایان وقت اداری روز  شنبه مورخ۱۴۰۰/۶/۲۷ فهرست اسامی اعضای اصلی هیئت‌ مدیره،‌ بازرسان و شورای انتظامی و همچنین روسای سازمان‌ نظام مهندسی آن استان که داوطلب عضویت در هیئت مدیره و مشمول مصادیق بخشنامه‌های  شمارگان ۳۰۲۷۰۸/۱۰۰/۰۲ و ۶۵۸۴۹/۱۰۰/۰۲ مورخ ۱۴۰۰/۶/۲ بوده لیکن صلاحیت ایشان توسط هیئت اجرایی و دستگاه نظارت استان تایید شده است را جهت تنظیم گزارش و ارائه اسامی به مقام عالی وزارت ارسال گردد.

با عنایت به اهمیت موضوع و ملاک عمل قرار گرفتن اطلاعات ارسالی توسط آن اداره کل جهت اعمال بند ج ماده ۲۳ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان -تعلیق پروانه اشتغال به‌کار-  توسط مقام عالی وزارت، اقتضا دارد فهرست مذکور با درج سمت هر یک از ایشان در دوره تصدی مسئولیت به این مرجع ارائه گردد.

بدین وسیله بر مسئولیت آن اداره کل در ارائه اطلاعات مورد درخواست به‌طور دقیق و کامل در موعد مقرر و ضرورت پیگیری جدی موضوع تاکید می‌شود.

وزارت راه و شهرسازی

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

  1. تعداد زیادی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی اراک را می شناسم که هنوز پروانه اشتغال نظام مهندسی خود را تودیع و ابطال نکرده و در حال کار گرفتن با پروانه هایشان هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا