مسکن و ساختمان

آغاز اقدامات گسترده شهرداری تبریز در راستای برگزاری اجلاس سازندگان و معماران

به گزارش «صما»، کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد “کمپین ملی نما” در روزهای ۳ و ۴ شهریور میزبان اجلاس سازندگان و معماران این شهر خواهد بود.

بر همین اساس، شهرداری تبریز  اقدامات گسترده‌ای را جهت اطلاع‌رسانی این رویداد آغاز کرده است. از جمله، نامه‌نگاری و دعوت از کلیه انجمن‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با صنعت ساخت‌و‌ساز جهت مشارکت در این رویداد.

همچنین معاونت شهرسازی و معماری و واحد روابط عمومی شهرداری تبریز، جهت اطلاع‌رسانی این رویداد توسط عکس، خبر، تیزر، پوستر، بولتن، بنر، بیلبورد و تلویزیون شهری، برنامه‌ریزی گسترده‌ای نموده‌اند که مراتب جهت اقدام به شهرداران کلیه مناطق تبربز ابلاغ گردیده است. 

شایان ذکر است که “کمپین ملی نما” پس از تجربه موفق سلسله کمپین‌های نما در مناطق ۲۲ گانه تهران و با هدف برگزاری در کلانشهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلانشهرها رونمایی گردید و کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ در برگزیده شد.

این رویداد با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان (صما)، در روزهای ۳ و ۴ شهریور در سالن همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

اجلاس-سازندگان-و-طراحان-تبریز-(3)

اجلاس-سازندگان-و-طراحان-تبریز-(2)

اجلاس-سازندگان-و-طراحان-تبریز-(1)

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا