نظام مهندسی

زمان صدور پروانه اشتغال به کار به ۱۵ روز کاهش یافته است

در حال حاضر زمان صدور پروانه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به کمتر از ۱۵ روز کاهش یافته است. این درحالی است که سابق بر این بالغ بر ۶۰ روز این فرآیند به طول می‌انجامید. البته همه این موارد در حالی است که مدارک متقاضی محترم تکمیل باشد. سید علیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اعلام این مطلب گفت: فرآیند انجام‌شده برای صدور پروانه‌های معوق در ماه اردیبهشت از تاریخ تشکیل سازمان نظام‌مهندسی بی‌سابقه بود. کارمندان واحد عضویت توانستند با یک اقدام جهادی بیش از ۳۵۰۰ پروانه انباشت‌شده به‌خاطر شرایط کرونا تعیین تکلیف کنند. وی با اشاره به شرایطی که باعث نارضایتی مراجعین و اعضای سازمان شده بود، اضافه کرد: فضای کوچک فعالیت واحد عضویت و البته همین تأخیرها باعث نارضایتی فراوان مردم شده بود. باید توجه داشته باشیم همه این اقدامات درحالی صورت گرفت که جامعه سخت درگیر بیماری و کرونا بود.

رئیس سازمان با اشاره به اینکه کارمندان واحد عضویت و صدور پروانه از کمترین دورکاری و مرخصی در روزهای پیک بیماری استفاده کردند، اضافه کرد: در واحد عضویت خیلی جانباز کرونایی داشتیم. کسانی که متأسفانه به ویروس منحوس دچار شدند. اقدامات صورت‌گرفته به‌معنای واقعی کلمه «جهادی» بود. من باید از همه کارمندان این واحد تشکر کنم..

میرجعفری با اشاره به اینکه انتظار ما تعیین تکلیف پروانه‌های معوق تا پایان اردیبهشت‌ماه بود، تأکید کرد: تلاش شبانه‌روزی همکاران اما باعث شد موضوع تا ۲۶ اردیبهشت انجام شود. واقعاً قدردانی از زحمات ساده نیست؛ در جریانم با چه شرایطی حتی روزهای تعطیل برای راه افتادن کار اعضای محترم سازمان نظام مهندسی استان تهران تلاش کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا