شهر

مفاصاحساب نوسازی در شهرداری تهران، آنلاین دریافت می‌شود

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران از برخط شدن درخواست و دریافت مفاصاحساب شهرداری خبر داد و تاکید کرد: از این پس تمام فرایندهای مربوط به این مفاصاحساب کاملا به صورت اینترنتی و در سامانه تهران من انجام می‌شود.

به گزارش صما محمد فرجود گفت: شهروندان می‌توانند با ثبت مشخصات ملک خود در قسمت «املاک من» در سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir فرایند استعلام تا دریافت مفاصاحساب را به صورت کاملا غیرحضوری انجام دهند.

فرجود در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه خدمات غیرحضوری شهری به ویژه برای پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان و کارمندان شهرداری به کرونا افزود: با اینترنتی شدن این فرایند کارمندان شهرداری می‌توانند به صورت دورکار هم درخواست‌های مفاصاحساب را بررسی و شهروندان بدون نیاز به خارج شدن از منزل، مفاصا را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران اضافه کرد: پس از ثبت درخواست، فرایند بررسی درخواست در شهرداری آغاز می‌شود که هم به وسیله پیامک و هم از طریق فرم پیگیری مفاصاحساب در تهران من، شهروندان در جریان روند پیشرفت امور آن نیز قرار می‌گیرند. نهایتا پس از طی مراحل و تاییدیه لازم، مفاصاحساب به صورت یک فایل با فرمت PDF در اختیار شهروند قرار خواهد گرفت که اصالت آن نیز به کمک بارکد دوبعدی مندرج در فرم نهایی قابل سنجش است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا