مسکن و ساختمان

ساماندهی حدود ۸ هزار خانوار ساکن در بافت حاشیه‌ای چابهار

ساماندهی و احداث واحد مسکونی برای ۷ هزار و ۸۵۸ خانوار خانوار ساکن در بافت حاشیه‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی در برنامه بنیاد مسکن قرار گرفت.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این مطلب گفت: تاکنون از بیش از ۷ هزار خانواری که در برنامه ساماندهی قرار دارند، ۲ هزار و ۱۱۵ نفر برای دریافت پروانه معرفی شده‌اند.

آغاز احداث ۴۰۵ واحد مسکونی در چابهار

جواد حق‌شناس با بیان اینکه از این تعداد ۴۰۸ مورد موفق به دریافت پروانه ساخت شده‌اند، افزود:‌ ۴۰۵ مورد نیز ساخت را آغاز کرده‌اند؛ بدین‌ترتیب ۲۰۰ واحد مسکونی که در برنامه ساخت قرار دارند از پیشرفت عملیاتی وارد پیشرفت فیزیکی شده‌اند.

وی با اظهار اینکه بنیاد مسکن در چابهار یک و نیم میلیون مترمربع آماده‌سازی زمین انجام داده است، تصریح کرد: همچنین با تلاش این بنیاد ۵ هزار مترمربع مصالح وارد محیط شده و ۳هزار و ۷۰۰ مترمربع جوی و جدول و ۵۷ هزار مترمربع آسفالت اجرا شده‌اند.

البته به‌گفته حق‌شناس این پیشنهاد به مردم داده شده است که چنانچه هر خانوار ساکن در آن محلات، یک نهال درخت بکارند، آسفالت را کامل انجام بدهند.

بنا به اظهار وی، تجیهز یک پارک محله‌ای در مناطق حاشیه‌ای چابهار و آماده‌سازی پارک محله‌ای دیگر برای استفاده ساکنان توسط بنیاد مسکن، در حال اجراست.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا