حمل و نقل

اخطار برای هواپیمایی ماهان و کارون

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدسازمان هواپیمایی کشوری، «محمدحسن ذیبخش» با بیان اینکه نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اطمینان از رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها به صورت مستمر ادامه دارد، اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا به شرکت‌های هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان- تهران در تاریخ ۱۵ بهمن ماه و کارون در مسیر اهواز- تهران در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری اخطار داد.

هواپیمایی ماهان

وی با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل های ابلاغی، شرکت های هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش در تمامی پروازها اقدام کنند. رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.

ذیبخش تصریح کرد: براساس این اخطاریه به منظور اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی شماره ۱۰۵۲ روزهای چهارشنبه در تاریخ ۲۹ بهمن ماه و تاریخ ۶ اسفند ماه شرکت هواپیمایی ماهان و همچنین پرواز شماره ۲۶۰۷ شرکت هواپیمایی کارون در تاریخ ۲۸ بهمن ماه و پنجم اسفند ماه سال جاری لغو شد.

در چند روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: این سازمان به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مسیر تهران- مشهد در تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری به شرکت هواپیمایی تابان اخطار داد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا