مسکن و ساختمان

کارگاه آموزشی ” مدیریت مدرن HSEدر کارگاه های ساختمانی بلند مرتبه”

در دومین روز از  گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک، کارگاه آموزشی ” مدیریت مدرن HSEدر کارگاه های ساختمانی بلند مرتبه” در دو محور ایمنی در زمان ساخت و ایمنی در زمان بهره برداری برگزار گردید.

گردهمایی منطقه یک

در محور مربوط به ایمنی در زمان بهره برداری با تمرکز بر حادثه پلاسکو و گزارش ملی تحقیق حادثه پلاسکو مجموعه ای از اقداماتی که می بایستی در ساختمان های در حال بهره برداری صورت گیرد عنوان شد که با انجام این اقدامات می توانیم رویکرد پیشگیرانه ای از وقوع حوادثی مانند پلاسکو داشته باشیم.

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

در بخش دیگری از این کارگاه بر ایمنی در زمان ساخت پرداخته شد و خطراتی که در کارگاه های ساختمانی در زمان ساخت مطرح است عنوان شد و تصاویر راه حل هایی برای هرکدام از این خطرات در پروژه های گروه لوتوس به نمایش درآمد. که از مهمترین آنها می توان به نصب سرپوش های حفاظتی، نصب تورهای حفاظتی، استفاده از لایف لاین برای کارهای در ارتفاع و اجرای سیستم اعلام حریق و نصب کپسول های HEROکه آخرین تکنولوژی خاموش کننده های حریق هستند می توان نام برد.

در انتهای این کارگاه مدلی ارایه گردید که با استفاده از این مدل می توان نرخ فراوانی و شدت حوادث را در کارگاه های ساختمانی بهبود بخشید تا دیگر شاهد حوادث ناتوان کننده در کارگاه ساختمانی نباشیم:

دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا