شهر

این سه شنبه بدون خوردرو با نمایشگاه نما

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، که با هدف استفاده کمتر شهروندان از خودروها به راه افتاده و سه شنبه‌ها را به عنوان روز نمادین این کمپین در نظر گرفته از همان ابتدا مورد توجه پیروز حناچی، شهردار تهران بوده و او معمولا هر هفته سه شنبه با دوچرخه، مترو و یا تاکسی به محل کار و جلسه‌هایش رفته‌است.

امروز به نظر می‌رسد اگر شهری با نماها و منظر شهری زیباتر داشتیم شهروندان رغبت بسیار بیشتری به طی کردن مسیرهاشان با استفاده از دوچرخه و یا حتی پیاده‌روی می‌داشتند.

از همین رو تقارن دومین نمایشگاه و همایش نما با روز سه‌شنبه ۱۶ آذر بهانه‌ای شد برای پیوستن سایر شهرداران مناطق به این پویش دوستدار محیط زیست تا حرکتی نمادین برای ترغیب هر چه بیشتر مسئولان، متخصصان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه به این کمپین صورت پذیرد.

از سوی دیگر دبیرخانه این رویداد طی روزهای اخیر هماهنگی‌های گسترده‌ای را با معماران، سازندگان، تولید‌کنندگان و کلیه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه داشته تا ایشان را به استقبال از این حرکت نمادین دعوت نماید که بازتاب مناسبی نیز از آن‌سو دریافت نموده و بر همین اساس دبیرخانه دومین نمایشگاه نما شعار “این سه‌شنبه بدون خودرو با نمایشگاه نما” را جهت ترویج این رویکرد دوستدار محیط زیست، برای این رویداد در نظر گرفته است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا