مسکن و ساختمان

ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن

معاون مسکن وساختمان وزیر راه و شهرسازی از تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن برای برخی شهرهای ۱۸ استان کشور خبر داد و گفت: ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در شهرهایی که تامین زمین انجام شده است، هفته آینده انجام می‌شود.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از آغاز ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهایی که پیش‌تر سهمیه نداشتند و هم اکنون زمین برای آنها زمین فراهم شده است، خبر داد.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان
محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان

معاون مسکن و ساختمان گفت: در برخی از شهرهای ۱۸ استان کشور با تلاش‌‌های اداره‌‌کل راه و شهرسازی همان استان‌ها، زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تامین و مقرر شد تا ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان جدید انجام شود.

محمودزاده ادامه داد: مقرر شده است تا در هفته آتی با اعلام ظرفیت شهرهایی که توانستند تامین زمین کنند، ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: متقاضیان می‌توانند بلافاصله بعد از اعلام رسمی، همانند دفعات گذشته مدارک لازم را با همان شرایط گذشته ارائه دهند و چنانچه واجدشرایط باشند به آنها اعلام می‌شود تا مدارک خود را تکمیل کنند.

وی در عین‌‌حال تکمیل آورده توسط متقاضیان را برای طرح اقدام ملی‌مسکن وابسته به پیشرفت پروژه‌ها دانست و گفت: برخی پروژه‌ها مراحل جلوتری دارند و بر اساس جدولی که در قرارداد بین سازنده و متقاضی به  امضا می‌رسد و بر اساس پیشرفت پروژه‌‌ها، اعلام و تکمیل می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا