نظام مهندسی

نتایج آزمون حرفه نظام مهندسی اصلاح می‌شود

وزارت راه وشهرسازی درباره اعتراض شرکت کنندگان در آزمون امسال حرفه نظام مهندسی اعلام کرد: به همه اعتراضات توجه و برای آنها صورتجلسه تخصصی تنظیم و نتیجه آنها در کارنامه نهایی اعمال خواهد شد.

به گزارش صما، وزارت راه وشهرسازی در واکنش به اعتراض شرکت کنندگان در آزمون امسال حرفه نظام مهندسی که با عنوان «بی تفاوتی وزارت شهرسازی به مشکل آزمون امسال حرفه نظام مهندسی» ۲۹ آذرماه منتشر شده بود، اعلام کرد: به همه اعتراضات توجه و برای آنها صورتجلسه تخصصی تنظیم و نتیجه آنها در کارنامه نهایی اعمال خواهد شد.

متن کامل جوابیه وزارت راه و شهرسازی به این شرح است:

بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در با عنوان «بی تفاوتی وزارت شهرسازی به مشکل آزمون امسال حرفه نظام مهندسی» در گروه اقتصاد راه و مسکن به تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۵۳: ۱۰ طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها توضیحات زیر برای انتشار ارسال می‌شود.

خواهشمند است طبق قانون ذکر شده دستور فرمائید مطالب ارائه شده به منظور تنویر افکار عمومی منتشر شود.

صما با انتشار محتوایی با عنوان «بی تفاوتی وزارت شهرسازی به مشکل آزمون امسال حرفه نظام مهندسی» که مصاحبه با فردی نامعلوم و آن را یکی از شرکت کنندگان در آزمون حرفه نظام مهندسی معرفی کرده است، اقدام به انتشار محتوایی کرده که بدین وسیله تکذیب می‌شود.

توضیح اینکه وزارت راه و شهرسازی نه تنها نسبت به نظرات یا اعتراضات داوطلبان بی تفاوت نبوده است بلکه بیش از هر آزمون حرفه‌ای دیگری به این امر توجه کرده است. دریافت و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان بخش جدانشدنی از فرایند آزمون هاست و این وزارتخانه پیش از اعلام نتایج قطعی آزمون طی چندین نوبت رسماً به داوطلبان فرصت اعتراض و تقاضای بازنگری می‌دهد. علاوه بر آن طی دوره‌های اخیر چندین جلسه مشترک با داوطلبان برگزار و استدلال آنها در خصوص سوالات در بالاترین سطح مدیریتی و تخصصی شنیده شده و این استدلال‌ها با طراحان سوال و گروه‌های متعدد تخصصی که ذینفع در موضوع نبوده اند مطرح و نظر خواهی شده است. در این دوره از آزمون‌ها نمایندگان داوطلبان طی جلساتی در ارتباط مستقیم با طراحان سوال قرار رفتند تا دلایل یکدیگر را بشنوند و علاوه بر آن داوطلب آزمون به طور مستقیم با مدیران وزارتخانه متبوع از طرق مختلف از جمله حضوری، تلفنی و مجازی در ارتباطند و پاسخ دریافت کرده اند. در نهایت به همه اعتراضات توجه و برای آنها صورتجلسه تخصصی تنظیم و نتیجه آنها در کارنامه نهایی اعمال خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا