حمل و نقل

بلیت رستوران A۳۸۰ هواپیمایی سنگاپور نیم ساعته فروش رفت

شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز اعلام کرد همه صندلی های هواپیمای سوپرجامبوی A۳۸۰ که به مدت کوتاهی به رستوران تبدیل شده است، ظرف مدت ۳۰ دقیقه رزرو شدند.

به گزارش صما، در پی زمین گیر شدن پروازها تحت تاثیر شیوع پاندمی ویروس کرونا، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز تلاش کرده راه های جدیدی را برای درآمدزایی ابداع کند و در همین راستا دو فروند هواپیمای سوپرجامبوی A۳۸۰ که در فرودگاه چانگی پارک شده اند در روزهای ۲۴ و ۲۵ اکتبر (سوم و چهارم آبان) موقتا به رستوران تبدیل شدند.

غذا در بخش سوییت ۶۴۲ دلار سنگاپور (۴۷۴ دلار آمریکا) و صندلی ها در بخش بیزنس کلاس ۳۲۱ دلار سنگاپور، در بخش پریمیوم اکونومی ۹۶ دلار و ۳۰ سنت و در بخش اکونومی ۵۳ دلار و ۵۰ سنت قیمت دارد. مشتریان می توانند برای پرداخت هزینه از برنامه وفاداری این شرکت هم استفاده کنند.

بلیت رستوران

سنگاپور ایرلاینز در بیانیه ای اعلام کرد حدود نیمی از صندلی ها در هر کدام از این هواپیماها مطابق با دستورالعمل رستوران ها در مورد محدودیت گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای صرف غذا موجود هستند.

این شرکت هواپیمایی قصد دارد به دلیل تقاضای بالا، لیست انتظاری را از ساعت شش بعدازظهر روز دوشنبه به وقت محلی ایجاد کند. در سرویس پرواز معمولی، هواپیمای A۳۸۰ گنجایش ۴۷۱ مسافر را دارد.

سنگاپور ایرلاینز در سه ماهه منتهی به ژوئن ۸۲۷ میلیون دلار ضرر خالص متحمل شد و حدود ۲۰ درصد از کارکنانش را اخراج گرد. این شرکت همچنین مجموعه ای از غذایی فرست کلاس و بیزنس کلاس را می فروشد و حتی سرویسی برای سرو غذا به مشتریانش در خانه هایشان دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا