حمل و نقل

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال دو طرفه شد

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون تردد روان در محورهای شمالی وجود دارد و محدودیت تردد در آزادراه تهران- شمال و محور چالوس لغو شده است.

به گزارش صما، از روزهای گذشته قرار بود در ساعت ۱۵ امروز و فردا محدودیت تردد در محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال اعمال شده و این مسیر از شمال به جنوب یکطرفه شود اما طی ساعات گذشته و با وجود وضعیت عادی در محور شمالی محدودیت تردد برنامه ریزی شده لغو شده است.

براساس اعلام آخرین وضعیت محورهای شمالی از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور که دقایقی پیش منتشر شد تردد روانی در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه ، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت در مسیرهای رفت و برگشت وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

بر این اساس امروز شنبه هشتم شهریور ماه قرار بود محدودیت ترافیکی در محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال اجرا شود و از  ساعت ۱۵ این دو محور از شمال به جنوب یکطرفه شود اما با توجه به آخرین وضعیت محورهای شمالی از نظر ترافیکی که  تردد روان در چالوس و آزاد راه تهران- شمال وجود دارد، محدودیت تردد اعلام شده اعمال نشد و در آخرین اطلاعیه سازمان راهداری آمده است که محدودیت تردد وسایل نقیله در محور چالوس و آزاد راه تهران – شمال تا اطلاع بعدی لغو و تردد به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا