حمل و نقل

امارات، مسافران هوایی را بیمه کرونا کرد

به گزارش صما، درپی کاهش شدید تقاضای جهانی برای سفرهای هوایی، شرکت هواپیمایی امارات به اولین خطوط هوایی در جهان تبدیل شده است که بیمه کووید-۱۹  رایگان ارائه می دهد.

اگر در هنگام مسافرت با این خطوط هوایی، مسافران به کرونا مبتلا شوند، معالجه پزشکی آنها، قرنطینه هتل و حتی مراسم تشییع جنازه آنها تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

این اطلاعیه در حالی اعلام می شود که خطوط هوایی در سراسر جهان به علت اقدامات انجام شده برای کنترل شیوع این بیماری به شدت آسیب شده اند.

اوایل ماه جاری میلادی، بزرگترین شرکت هواپیمایی مسافربری جهان به بی بی سی گفت که قرار است ۹۰۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند.

شیخ احمد بن سعید آل مکتوم، رئیس خطوط هوایی امارات در بیانیه ای گفت: ما می دانیم که مردم تمایل دارند همزمان با بازگشایی تدریجی مرزها در سراسر جهان، پرواز کنند اما آنها در عین حال می خواهند اگر اتفاقی غیرقابل پیش بینی در طول سفرشان رخ دهد، خیالشان راحت باشد.

این شرکت اعلام کرده است که از زمان شروع سفر این پیشنهاد برای مسافر به مدت ۳۱ روز اعتبار خواهد داشت و فوراً در دسترس خواهد بود و تا پایان اکتبر اجرا می شود.

این پوشش بیمه بدون در نظر گرفتن کلاس سفر یا مقصد برای کلیه مشتریان رایگان است و بصورت خودکار و بدون نیاز به ثبت نام اعمال می شود.

این شرکت هواپیمایی مستقر در دبی گفت که این بیمه هزینه های پزشکی تا ۱۵۰ هزار یورو را پوشش می دهد. همچنین هزینه قرنطینه در هتل تا دو هفته به میزان ۱۰۰ یورو در روز پرداخت خواهد شد.

در صورت فوت مسافر به دلیل بیماری کرونا، این پوشش بیمه ای همچنین ۱۵۰۰ یورو را برای هزینه مراسم خاکسپاری آنها فراهم می کند.

سفرهای هوایی امسال به شدت کاهش یافت چرا که کشورها مرزهای خود را بستند و مردم نگران ابتلا به ویروس کرونا در پرواز یا هنگام مسافرت هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا