مسکن و ساختمان

سازندگان پروژه تهرانسر تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در سیزدهمین بازدید خود از تهرانسر و جلسات اختصاصی با سازندگان با اشاره به شرایط خوب این پروژه از آغاز مرحله ساخت و ساز آن از هفته آینده خبر داد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، درخصوص آخرین وضعیت پروژه تهرانسر با اشاره به جلسات انجام شده با سازندگان و انبوه سازان این طرح با توجه به افزایش قیمت مصالح اظهار داشت: علیرغم آشفتگی های زیاد در بازار مصالح ساختمانی بالاخص میلگرد و سیمان، سازندگان به خاطر اینکه طی هفته های گذشته تا میزان زیادی از مصالح را خریداری کرده بودند توانستند از بحران گذر کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به صورت هفتگی قیمت مصالح و بازار را زیر نظر دارد و طی هفته جاری از محل اخذ تسهیلات اقدام ملی، کمک های خوبی به سازندگان اقدام ملی مطابق قوانین انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه افزود: پروژه تهرانسر طبق برنامه زمان بندی پیش می رود و نوسانات قیمت تاکنون در سرعت پروژه مشکلی ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه عملیات فونداسیون هم اکنون در تمام بلوک ها در دست اجرا قرار دارد، گفت: از هفته آینده تمام بلوک ها وارد عملیات سازه ای می شوند و طی یکماه آتی به ساخت و ساز در مرحله هم کف خواهد رسید.

محبت خواه با تاکید بر اجرای سازه هایی با معماری ایرانی- اسلامی در این پروژه گفت: متراژ خانه ها بین ۷۵ الی ۱۱۰ متر و به صورت یک تا سه خوابه بر اساس نیاز خانواده های تهرانی خواهد بود.

محبت خواه در پایان از معرفی ماهانه سازندگان برتر با فاکتورهای کیفیت، سرعت و کیفیت اجرا خبر داد و گفت: انبوه سازان برتر می بایست در شرایط فعلی معرفی شوند تا بازار رقابت برای سازندگان ایرانی به جریان بیفتد.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا