شرکت ها

مدیر واحد پروژه شرکت ساران در گفت و گو با «صما»:

مشکل تولیدکنندگان ایرانی تحریم نیست عدم همبستگی است

مدیر واحد پروژه شرکت ساران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گفت و گو با «صما» با بیان اینکه ازسال ۶۰ در زمینه تولید دستگاه‌های سرمایشی و تهویه مطبوع کار می‌کنیم، گفت:هم اکنون این شرکت ۱۷ محصول سرمایشی متنوع را تولید کرده است که محصولاتی مانند فن‌کویل، یونی تیتل، برج خنک کننده و هواساز ۱۰۰درصد ایرانی هستند.علی قهرمانی‌نیا افزود:هم اکنون بیش از ۷۰ درصدقطعات محصولات نهایی این شرکت مانند چیلر ایرانی بوده و فقط کمپرسورهای آن وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم علمی و فنی ‌کارخانه روی مسئله کاهش مصرف انرژی به شدت مطالعه می‌کنند. تصریح کرد: اکنون در چیلرهای مدولار و مینی چیلرهای آپارتمانی این موضوع به شدت رعایت شده است همچنین مصرف برق در فن‌کویل‌ها به دلیل استفاده از نوع خاصی از موتورها به میزان ۳۰ درصد نسبت به تمام رقیب‌ها کمتر است.

مدیر واحد پروژه شرکت ساران با بیان اینکه در مصارف خانگی به شدت میزان مصرف انرژی محصولات خود را کاهش داده ایم. اظهار داشت:‌ در مصارف صنعتی نیز اورسایز هستند که در رنج معمولی تولید می‌شوند.

قهرمانی‌نیا درباره میزان عمر محصولات تولیدی شرکت گفت: شرکت ساران دو تیپ فروش دارد به طور مثال زمانی که در بخش نفت و گاز و پتروشیمی فروش داریم به مشتری گارانتی می‌دهیم که این تجهیز با آب و هوای عسلویه حداقل ۲۵ سال عمر می‌کند که برای این کار تست‌های متنوعی را گذرانده‌اند. وی با بیان اینکه در بخش خدمات نیز اکنون پروژه‌های قدیمی را دوباره تعمیر می‌کنیم، افزود: این کار با هدف درآمدسازی و هم محبوبیت برند انجام می‌شود. هم اکنون محصولی که سال ۷۶ فروخته شده امروز به راحتی کار می‌کند و فقط پوسیدگی‌های جزئی دارد که آن‌ها را رفع می‌کنیم. قهرمانی‌نیا با بیان اینکه صادراتی نیز به کشور عراق داشته‌ ایم بیان داشت:‌ سال ۹۵ در نمایشگاه افغانستان شرکت کردیم و طبق روال برای انجام امور و دریافت کمک و مشورت به سفارتخانه ایران رفتیم اما هیچ کمکی نشد متاسفانه ارتباطات در خارج از کشور قطع شده است. وی با بیان اینکه بیشترین پیشرفتی که داشته‌ایم مربوط به دو سال گذشته یعنی در دوران تحریم است تاکید کرد: مشکل تولیدکنندگان ایرانی تحریم نیست بلکه نداشتن همبستگی است اگر ارتباط بین تولید کنندگان برقرار شود تحریم‌ها ازاردهنده نخواهند بود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا