مسکن و ساختمان

ستاد ملی ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی تشکیل می‌شود

ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با عضویت وزیران راه و شهرسازی(رئیس)، کشور، نیرو، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور، رؤسای سازمان‌های حفاظت محیط زیست و بهزیستی کشور و فرمانده نیروی انتظامی تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران ;هیات وزیران مصوبه اصلاح بند (۲) تصویب‌نامه شماره۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ را ابلاغ کرد.

;

مصوبه اصلاح بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ به وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

;

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۸/فروردین ۱۳۹۲ بنا به پیشنهاد مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۱ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:

;

بند (۲) تصویب‌نامه شماره ۴۴۸۳۳/ت۲۹۲۷۱هـ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۲ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

;

۲ـ ستاد ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی با عضویت وزیران راه و شهرسازی (رئیس)، کشور، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، رؤسای سازمانهای حفاظت محیط زیست و بهزیستی کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و دبیرخانه آن در وزارت راه و شهرسازی مستقر می‌شود.

;

معاون اول رئیس‎جمهور ـ محمدرضا رحیمی

;

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا