مسکن و ساختمان

مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفتگو با صما:

تثبیت قیمت ساخت مسکن مهر در سال جاری

مدیر عامل شهر جدید پردیس از تثبیت قیمت ساخت مسکن مهر در سال جاری خبر داد و گفت: طی سال جاری احداث مسکن مهر پردیس بر مبنای نرخ مصوب سال گذشته (۳۶۰ هزار تومان) خواهد بود.

;

مدیر عامل شهر جدید پردیس از تثبیت قیمت ساخت مسکن مهر در سال جاری خبر داد و گفت: طی سال جاری احداث مسکن مهر پردیس بر مبنای نرخ مصوب سال گذشته (۳۶۰ هزار تومان) خواهد بود.

مهدی هدایت در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی صنوف مسکن ایران(صما)، در خصوص روند ثبت نام متقاضیان مسکن مهر تصریح کرد: ; همزمان با آغاز ساخت پروژه مسکن مهر در مجموع ۱۶۰ هزار نفر ثبت سامانه شده اند که شرایط ۸۰ هزار نفر از آنان مورد تایید قرار گرفت. همچنین از این تعداد تا کنون ۵۰ هزار نفر آورده های خود را واریز کرده اند.

این مقام مسئول افزود: متقاضیان مسکن مهر که از سامانه ثبت نامی حذف شده اند تا پایان اردیبهشت فرصت دارند تا با واریز آورده های خود دوباره به این سامانه عودت داده شوند. در طرح مسکن مهر تصمیم گرفته شد که این افراد از سامانه مسکن مهر حذف شوند ، اما باز هم تا آخر اردیبهشت به این افراد فرصت می دهیم که متناسب با انتخاب پروژه و برنامه اقساط ؛ آورده ها را واریز کنند. ;

وی همچنین اعلام کرد : بعد از ساماندهی متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس، دوباره ثبت نام مسکن مهر را انجام خواهیم داد.

به گفته مدیرعامل شهر جدید پردیس، افرادی که قبلا در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند و واجد شرایط شناخته شده‌اند نمی‌توانند انصراف دهند و در مسکن شهر جدید پردیس ثبت نام کنند.

وی با اشاره به ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر طی دو سال گذشته تصریح کرد: در حال حاضر از این تعداد هفت هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است و شش هزار واحد دیگر در صورت تامین امکانات زیر بنایی تا پایان خرداد سال جاری واگذار خواهد شد.

مدیر عامل شهر جدید پردیس یاد آور شد: در مهر ماه سال ۹۱ با دستور رئیس جمهور ساخت ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که روند احداث آن با سرعت در حال اجراست. به طوری که پیش بینی می شود در صورت تسریع در اجرای این پروژه، واگذاری آن نیز احتمالا در شهریور ماه سال جاری عملیاتی می شود.

هدایت، در ادامه اجرای پروژه مسکن مهر را در شهر جدید پردیس مثبت ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون در کنار ساخت پروژه های مسکن مهر پردیس، ساخت روبناها و زیربناها نیز به صورت همزمان در حال انجام است. ;

; ; ;وی، در پاسخ به این سؤال که آیا افرادی که به عنوان مثال در مسکن پرند ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند انصراف دهند و در مسکن مهر پردیس ثبت نام کنند، گفت: افرادی که قبلا در پروژه مسکن مهر(به عنوان مثال پرند) ثبت نام کرده‌اند و سابقه ثبت‌نام دارند نمی‌توانند با انصراف ،مجددا در پروژه مسکن مهر پردیس ثبت ‌نام کنند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس در بخش دیگری از سخنان خود روش اجرای متروی شهر جدید پردیس را دادن زمین از سوی مسوولین در پردیس به پیمانکار و ساخت توسط پیمانکار اعلام کرد و افزود: اعتبار ساخت متروی پردیس از محل تامین زمین در پردیس است. ;

مدیر شهر جدید پردیس همچنین در خصوص احداث پل روگذر شهر جدید پردیس افزود: پل شهر جدید پردیس که اعتباری دو میلیارد تومانی از سوی وزیر دریافت کرده است به منظور دسترسی آسان‌تر ساکنان شهر به آزادراه‌های اطراف احداث می‌شود.

;

;

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا