مسکن و ساختمان

عضو کمیسیون عمران مجلس به صما خبر داد:

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی پایان یافت

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کمیسیون عمران مجلس پایان یافت.

;

عباس فلاحی باباجان در گفتگو با خبرنگار «صما» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح یک فوریتی اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از مدتها پیش در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار گرفته بود و در نهایت در جلسه عصر دیروز (یکشنبه ۲۲ تیرماه) این کمیسیون بررسی آن خاتمه یافت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: در جلسات گذشته کمیسیون عمران ۲۱ ماده این قانون بررسی و مصوب شده بود و در جلسه دیروز مواد ۲۲ تا ۴۳ مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب نمایندگان رسید.

فلاحی باباجان گفت: البته در مواد ۳۹ و ۴۰ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اشکالاتی وجود داشت که این مواد جهت بررسی و رفع اشکال به کارگروه مربوطه ارسال شد.

وی با اشاره به تصویب یک فوریت طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در مهرماه سال گذشته گفت: با پایان یافتن بررسی آن در کمیسیون عمران، این طرح به هیئت رییسه مجلس تفویض خواهد شد تا در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

فلاحی باباجان همچنین از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز سه شنبه (۲۴ تیرماه) کمیسیون عمران مجلس خبر داد و اظهار داشت: قرار است در این نشست عباس آخوندی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس در زمینه های مختلف پاسخ دهد.

;

انتهای پیام/

کد خبر: ۰۲۲۲

;

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا